niedziela, 14 marca 2010

Robocza aktualizacja

Korciło mnie w listopadzie, korciło w grudniu, korciło w styczniu i w lutym. Nie. W lutym mnie nie korciło. No, ale korciło mnie rano. Dość. Nie pisałem, bo nie miałem nic do powiedzenia. Teraz też nie mam, ale muszę aktualizować bloga, żeby mi go nie skasowali. No to piszę.
W ogóle sobie dzisiaj pomyślałem, że moja nieumiejętność mówienia czegokolwiek sensownego wynika z tego, że nadal siedzę w świadomości tzw. "szkolnej" albo nawet "studenckiej" choć to drugie to brzydkie słowo. No bo jak jesteś w szkole i umiesz na 3, to raczej siedzisz cicho w kącie i niespecjalnie wyrywasz się do odpowiedzi i pozostawiasz zgłaszanie się osobom, które umieją na 5. W dorosłym życiu jest odwrotnie: trójkowicze wyrywają się do odpowiedzi, nadają ton debacie, przewodzą strukturom partyjnym itd. a piątkowicze siedzą cicho i czują się jak konie w polskim filmie*. Żeby nie było nieścisłości: nie jestem piątkowiczem. A do odpowiedzi nie wyrywam się, nie piszę i nie komentuję dlatego, że jestem w pełni uświadomionym trójkowiczem. Piątkowicze dajcie głos!



* zmęczone? Nie, zażenowane..

16 komentarzy:

_gn pisze...

lepiej daj sobie spokój z blogowaniem :)

nk pisze...

dla mnie 'studencka' to całkiem sensowna czekolada...

thalie pisze...

mój player odpalił "Run Away" i przemknęło mi przez głowę: ciekawe czy Breff wrócił do blogosfery? i co widzę? zajrzał jak gość i postanowił dalej milczeć swym uświadomionym milczeniem. szkoda, bo jak dla mnie to umiesz więcej niż na 3 ;) (chyba, że ja na 3 nie zasługuję?...)

jasonfan pisze...

Some wedding dresssay Cleopatra is “Flower girl dresses the Banshee of the Nile” and“the garter snake of the nile”. While other people say she is the lover of poets wonderful prom dressesall over the world. The Romans hetes her deeply for Roman has nearly became a province of Egypt. While Egyptians eulogize her for she has win 22 peacefull years for Egypt.

Octavianusv invaded Egyptian in 30.B.C. With the Suicide of Cleopatra, Egyptian was incorporated to Roman, and the cultrue of oid egypt went to over.
A recently research have studied that Cleopatra has protected her party cocktail dress not just relied on her beautyTop Organza Wedding Dress. The techniques she used has cheap wedding dresses difference with International relations in the morden world. This is where her wisdom reflected.

syneloi pisze...

Za te kasownia blogów można pozwać owych kasowników do sądu; skoro darmo dali to dlaczego zabierali?

Shilo pisze...

Porządek jest początkiem sukcesu więc jeśli go pragniesz uporządkuj to co Twoje w sobie i na zewnątrz a następnie zastanów się co możesz uczynić z tym co posiadasz lub czy wystarczy tego na osiągnięcie Twych planów.

canadagoose1 pisze...

wonderful Murano a glass spheroids, and additionally innovative jewelry and Canada Goose Montebello CG55 fashions which have been fantastic, complementary plus wonderful. You would need a few necklaces just to healthy lots of charm bracelets coupled with spheroids that you'll want to order as well as wear. Gold Canada Goose Como Parka not to mention charm are the preferred, yet basically because they be aware of all ladies get a canada goose sale variety of personal preference, there's also 14k silver charms and additionally charms canada goose for sale presented.your Canada Goose Trillium Parka.

The particular birthday canada goose clothing bash globules are quite favorite, specially when talking of providing gift items. Whatever mama, uncle, little, fiancee, or darling so, who is wearing canada goose jacket price and also beads and charms are able to be expecting enjoying a impress buy canada goose online possibly a bead as a general gift item with regards to birthday celebrations, holiday season, or merely because. For anyone who is where to buy canada goose picking

p3relka pisze...

Witam . Super blog ,zapraszam do siebie ;) http://hyhh1.blogspot.com/2014/01/na-przywitanie.html

Anonimowy pisze...

thanks a lot
www.bedavareklamlar.com

jadu gar pisze...


Baahubali Full Movie In Hindi
Baahubali Full Movie
Bajrangi Bhaijaan Full Movie
Bajrangi Bhaijaan Full Movie Watch Online

honey sharma pisze...


Mission Impossible 5 Full Movie Watch Online
Mission Impossible 5 Full Movie Online
Mission Impossible 5 Full Movie
Brothers box office prediction
Brothers box office collection

honey sharma pisze...

Mission Impossible 5 Full Movie
Mission Impossible 5 Full Movie Online
Mission Impossible 5 Full Movie Watch Online
Brothers box office collection

honey sharma pisze...


Mission Impossible 5 Full Movie
Mission Impossible 5 Full Movie Watch Online
Mission Impossible 5 Full Movie Online
Brothers box office prediction

honey sharma pisze...


size zero full movie Online
courier boy kalyan full movie online

honey sharma pisze...



Happy Ganesh Chaturthi Wallpaper
Happy Ganesh Chaturthi Images
Happy Ganesh Chaturthi Wishes
Happy Ganesh Chaturthi 2015 Images
Happy Ganesh Chaturthi Wallpaper 2015
Happy Ganesh Chaturthi Statue 2015,
Happy Ganesh Chaturthi Festival 2015
Ganesh Visarjan 2015 Date
Happy Ganesh Chaturthi 2015 Wishes

honey sharma pisze...


Singh Is Bling Full Movie Online