poniedziałek, 12 lipca 2010

Nie chcem, ale muszem

Znalazłem link do tego bloga w dziale blogów lokalnych na stronie www.wadowiceonline.pl, więc jestem niejako zobowiązany do: raz, napisania czegoś, żeby nie było, że polecają nieaktualne badziewie; dwa, do podziękowania, co niniejszym czynię - dziękuję.

Jeśli trafiłeś tu właśnie z tego przekierowania, to nie czytaj tych bzdur, tylko czym prędzej wpadaj na www.myspace.com/breffunio, bo tam przynajmniej coś gra w tle.

Jeśli wszedłeś na poleconą wyżej stronkę, to przepraszam, że takie te kawałki stare, kiepskie i niereprezentatywne dla mnie ad 2010. Mam już sporo materiału na nową płytę i z tego co słyszę, to płyta będzie chyba mniej kiepska. A już z pewnością nowsza i bardziej reprezentatywna.

Jeśli chcesz dalej czytać te bzdury, to zacznij od rzeczy starszych, bo wtedy jeszcze miałem wenę i chęci wyżywać się literacko.

16 komentarzy:

KaCy pisze...

i buba ;x

Kal pisze...

No i nareszcie coś się ruszyło na tym blogu :))

Eufemia pisze...

Fajny Blog... :)Grafika zarąbista... zapraszam na mojego : www.Eufemia94.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Wiele razy trzeba robić coś czego się nie chce , w takiej społeczności żyjemy

Paula i Zuzek pisze...

Zapraszam na naszego bloga: http://paula-zuzek-luiza.blogspot.com/ Komentujcie notki i zapisujcie się do obserwatorów! :) Z góry dziękujemy :)

Daga pisze...

Znajdź coś co Cie zmotywuję do dalszego pisania bloga , choćby reklamowanie swoich piosenek ;)

Anonimowy pisze...

http://smierc-zycie.com/zycie-przed-zyciem.html
Koniecznie musisz to zobaczyć, wejdź i przekonaj się kim byłeś, żeby dowiedzieć się kim możesz się stać, życie przed życiem.

Anonimowy pisze...

„wiele razy trzeba robić coś, czego się nie chce, w takiej społeczności żyjemy”; ja bym powiedziała - w takich czasach. sama obecnie robię coś, na co nie mam najmniejszej nawet ochoty = ale licząc na zapłatę, przy braku pracy i wobec faktu, że przebrnęłam już przez ponad 3/4, będę Was teraz zachęcać do wejścia na strona http://smierc.org; i jeżeli tego wpisu nie usuniecie przez kilka dni, może uda mi się te kilka groszy zarobić; wybaczcie, teraz zależy to od Was; serdecznie pozdrawiam.

Maciuś pisze...

Wszedłem tu przypadkowo, ale ... nie uciekłem i przeczytałem "te bzdury" ....

Aston Markets opinie pisze...

Skąd ja znam ten tytułowa myśl ?? hmm... czasami niezwykle prawdziwe. Pozdrawiam, zapraszam do siebie
Aston Markets opinie

Unknown pisze...


Full Movie
Full Movie Online
Full Movie Online
ABCD 2 Full Movie Online
Dil Dhadakne Do Full Movie online
Hamari Adhuri Kahani Full Movie Online
Happy Deepavali 2015 wallpapers
Happy Diwali 2015
Happy Deepavali 2015
Happy Ganesh Chaturthi 2015 images
Happy Ganesh Chaturthi 2015
Happy New Year 2016
Happy New Year 2016 Images
New Year 2016
Happy Diwali 2015
Happy Deepavali 2015
Happy Deepavali 2015
Happy Diwali 2015
ABCD 2 Full Movie Watch Online
Hamari Adhuri Kahani Full Movie Watch Online

tanya sweet pisze...


Minions full movie
Mission Impossible 5 Full Movie
Mission Impossible 5 Full Movie Online
Whatsapp Status
Whatsapp Status In Hindi
Bajirao Mastani Full Movie
Baahubali Full Movie
Dilwale Full Movie
Hera Pheri 3 Full Movie
Tamasha Full Movie
Prem Ratan Dhan Payo Full Movie
M S Dhoni The Untold Story Full Movie
Jazbaa Full Movie
Singh Is Bling Full Movie
Kyaa Kool Hain Hum 3 Full Movie
Shaandaar Full Movie
Phantom Full Movie
Drishyam Full Movie
Bajrangi Bhaijaan Full Movie
Brothers Full Movie
Fan Full Movie
Mohenjo Daro Full Movie
Dangal Full Movie
Happy Diwali images
Happy Diwali 2015
Ganesh Chaturthi images
Happy Ganesh Chaturthi
Happy New Year 2016 Images
New Year 2016
Happy Diwali 2015
Happy Deepavali 2015
Happy Diwali
Happy Diwali 2015
Watch Movies Online
Free Movies Online
mission impossible 5 full movie
minions full movie Online

Unknown pisze...


Baahubali Full Movie In Hindi
Baahubali Full Movie
Bajrangi Bhaijaan Full Movie
Bajrangi Bhaijaan Full Movie Watch Online

tanya sweet pisze...


Mission Impossible 5 Full Movie Watch Online
Mission Impossible 5 Full Movie Online
Mission Impossible 5 Full Movie
Brothers box office prediction
Brothers box office collection

tanya sweet pisze...


Mission Impossible 5 Full Movie
Mission Impossible 5 Full Movie Watch Online
Mission Impossible 5 Full Movie Online
Brothers box office prediction

tanya sweet pisze...


Shaandaar Full Movie Online